پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1681
نویسنده : داني
دانلود بازی Resident Evil HD Remaster برای Xbox 360 و PS3
 

بازی Resident Evil HD Remaster در سبک اکشن است که توسط Capcom طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Capcom و Capcom Production Studio 4 برای پلتفرم PS3 در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است . Resident Evil HD Remasterنسخه ی بازسازی شده اولین نسخه بازی محبوب Resident Evil می باشد . علاوه بر بازسازی های گرافیکی ، صوتی و جلوه های بهینه شده ، داستان بازی هم در این نسخه کامل تر شده است . در بازی Resident Evil HD Remake تیم Bravo برای تحقیقات و تجسس به عمارت بزرگ در حومه شهر Raccoon می روند و بعد از قطع شدن ارتباط و درگیر شدن با موجودات این عمارت ، تیم Alpha و یا به عبارتی S.T.A.R.S را برای تجسس به عمارت می فرستند و در آنجا بازمانده پیدا می کنند ، Joseph Frost بعد از پیدا کردن جسد Kevin Dooley ناگهان با سگ آدم خوار روبرو و کشته می شود و هلکوپتر نیز پس از این اتفاق فرار می کند ، اعضای تیم Alpha یعنی Jill Valentine و Chris Redfield و barry Burton و Albert Wesker (فرمانده این تیم) از حمله سگ های زامبی به عمارت بزرگ پناه می برند (اگر شما با Jill بازی را شروع کنید ، Chris ناپدید می شود، و اگر با Chris بازی کنید Jill ناپدید می شود ) که ناگهان صدای شلیک گلوله ای می شنوند که فکر می کنند (در بازی با Jill فکر میکنن Chris) (در بازی با Chris فکر میکنن Jill) است و به جستجو در عمارت ادامه می دهند .

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازی های PS3 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های PS3 ,



بازدید : 5630
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Mount And Blade With Fire and Sword
 
بازی Mount And Blade With Fire and Sword در سبک اکشن ، استراتژی و شبیه سازی است که توسط Snowberry Connection ، Sich Studio ، TaleWorlds طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Paradox Interactive برای پلتفرم PC در تاریخ ۴ می ۲۰۱۱ به بازار عرضه شده است . پایه و اساس این بازی روی رمان Mount And Blade With Fire and Sword می باشد و جنگ لهستان در برابر قیام خملنیتسکی در اوکراین و دنباله آن برخورد با حمله به لهستان توسط سوئد و سپس یک قدرت بزرگ نظامی و با جنگ لهستانی در برابر امپراتوری عثمانی در بین سال های ۱۶۴۸ تا ۱۶۵۱ را به تصویر می کشد . 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم ,



بازدید : 2263
نویسنده : داني
دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Xbox 360 و PS3
بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain در سبک اکشن , ماجرایی , مخفی کاری می باشد که به صورت Open World بوده و توست استودیو Kojima Productions ساخته شده است و Konami آن را در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر خواهد کرد . همگی کوجیما را برای خلق عنواین محبوب و تاریخی Metal Gear Solid می شناسند . کسی که توانست با خلق یک بازی متنوع در زمینه گیم پلی و گرافیک بالای آن انقلابی در بازی های راینه ای به وجود آورد . جدیدترین ساخته کوجیما Metal Gear Solid V در زمان معرفی خود توانست نظرها را بیش از بیش به خود جلب کند . برای اولین بار بود که حالت مخفی کاری در این سری از بازی اضافه شده و داستان آن در قالب ۲ نسخه مرتبط می باشد نسخه Ground Zero که در سال قبل منتشر شد و وقایع آن در سال ۱۹۸۴ می باشد و نسخهPhantom Pain که ۹ سال بعد از گرند زیرو در جریان می باشد . همانطور که در آخر نسخه قبل متوجه شدید Snake بعد از مبارزه با گروه نظامی Militaires Sans Frontières به کما می رود ۹ سال بعد او به هوش می آید و متوجه می شود که گروه جدیدی به اسم Diamond Dogs به روی کار آمده است . او با اسم رمز Venom Snake به افغانستان می رود و ماموریت او پیدا کردن رد افرادی است که نه سال پیش او را به کما فرستادند . هنگامی که اسنیک با دوست و همراه خود Kaz به نقطه مورد نظر برای انتقام رسیده اند . Sanke متوجه یک سازمان مخفی می شود که کار آن ساخت سلاح های پیشرفته می باشد که قادر خواهد بود تمام سیستم Metal Gear را از کار بیاندازد . گیم پلی بازی همانگونه که اشاره شد به صورت محیط باز بوده و المان های آن مانند نسخه Ground Zero می باشد . بازیکنان باید بدون اینکه دیده شوند از نقطه به نقطه ی دیگر روند . تنوع سلاح ها بسیار زیاد بوده و وسیله نقلیه ی متفاوتی برای گشتن در نقشه وجود دارد که می توان به ماشین , تانک و حتی اسب اشاره کرد . در طول مراحل شما می توانید از هلی کوپتر خود درخواست کمک کرده تا محل را برای شما پاک سازی نماید . همچنین افراد زیادی در طول بازی ازقبیل Quiet, a female soldier و a trained wolf قادر خواهند بود که به شما کمک کنند ولی نوع تاثیر و توانایی های آنها به رابطه شما در طول بازی بستگی دارد  

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , ,
:: برچسب‌ها: نقدو بررسی بازیها ,



بازی The Crew برای XBOX360
نوشته شده در دو شنبه 10 آذر 1393
بازدید : 1651
نویسنده : داني

سر انجام بازی زیبای The Crew برای XBOX360 منتشر شد.این بازی شبیه سازی اتومبیلرانی میباشد.نسخهCOMPLEXرا میتوانید در ادامه مطلب با حجم۱۲٫۹گیگابایت دانلود نمایید.

 

مشخصات بازی The Crew:

پلتفرم : Xbox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

فریمور بازی : iXtreme LT+ v3.0

حجم بازی : ۱۵ گیگ

ریلیز کننده : COMPLEX

سبک بازی : ورزشی

Region: FREE

Video: PAL

Image: ISO

Frimware: iXtreme LT+ v3.0


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



دانلود بازی Joe Devers Lone Wolf برای PC
نوشته شده در دو شنبه 10 آذر 1393
بازدید : 1681
نویسنده : داني

بازی محبوب و خاطره ساز Lone Wolf دوباره بازگشته است تا با یک داستان کاملا جدید، سیستم نبرد حرفه ای، گرافیک چشمگیر و بسیاری بهبودهای دیگر، گیمرها را به تجربه ی نسخه ی اصلاح شده یک بازی قدیمی دعوت می کند. دانلود با حجم ۱٫۶ گیگابایت .

| دانلود نسخه CODEX با فرمت ISO از دی ال فاکس |

بازی کامپیوتر Joe Devers Lone Wolf HD Remastered یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Forge Reply srl طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Plug In Digital و Bulkypix برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . گرگ تنها بار دیگر با داستانی جدید , سیستم مبارزه عمیق و منحصر به فرد و گرافیکی خیره کننده بازگشته است . در این بازی قرار است تا یک بازی ماجراجویی غیر خطی حماسی را تجربه کنید .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 1584
نویسنده : داني
دانلود بازی The Forest برای کامپیوتر
 
بازی The Forest در سبک اکشن , ماجرایی , ترسناک می باشد که توسط استودیو Endnights Games ساخته شده است و در ۸ اکتبر ۲۰۱۴ برای PC منتشر شده است . شما به عنوان یک مسافر جت مسافربری از حادثه سقوط زنده مانده اید . هنگامی که به هوش می آیید خود را در جنگل مرموز پیدا می کنید و باید از این جنگل و آدم خوارهایش نجات پیدا کنید . سیستم آب و هوای بازی به صورت دینامیک طراحی شده است و به صورت دائم شاهد تغییرات آب و هوایی می باشیم . استفاده از محیط جنگل مهمترین فاکتور در زنده ماندن شما می باشد . به عنوان مثال باید برای ساخت کمپ درختان را قطع کرده و آنها را برش دهید و یا آتش روشن کنید تا خود را گرم نگه دارید . حتی می تواننید پناهگاه خود را ساخته و اجسام مختلفی را که پیدا می کنید به آنجا ببرید . در هنگام شب محیط بازی The Forest بیسار ترسناک و خطرناک می شود از این رو باید سیستم دفاعی شما بسیار قوی باشد و خود سلاح های مورد نیاز را بسازید .
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 3932
نویسنده : داني

دانلود بازی Neverending Nightmares برای کامپیوتر

بازی Neverending Nightmares در سبک اکشن , ماجرایی , ترسناک می باشد که توسط استودیو Infinitap Games ساخته شده و در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۴ برای PC منتشر شده است . شما در بازی نقش فردی به نام Thomas را دارید که از کابوس های شبانه خود بیدار می شود تا پی ببرد که در حال دیدن رویا می باشد یا در بیداری به سر می برد . در ادامه او متوجه می شود که همه ی این کابوس ها رویا می باشد و باید آن را حل کند تا بتواند از خواب بیدار شود هر چه در اعماق رویا خود می رود با موجودات وحشتناک و شیاطین روبه رو می شود . در این مسیر او باید اصلی ترین دلیل ترس خود را شناسایی کرده و با آن روبه رو شود تا بتواند از رویای خود بیدار شود . گرافیک بازی هنری و در سبک سیاه و سفید می باشد که به جذابیت بازی کمک بیشتری می کند در مجموع ۳ پایان متفاوت در Neverending Nightmares وجود دارد که بازیکنان می توانند هرکدام از آنها را انتخاب کنند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



دانلود بازی کامپیوتر سکوت خواب
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1393
بازدید : 1457
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Silence Of Sleep

بازی Silence Of Sleep در سبک ماجراجویی و ترسناک است که توسط Jesse Makkonen طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم PC در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است . در این بازی شما در نقش یک مرد به اسم جکوب ریوز هستید ، مردی که تمام دلایل و امید خود را برای زندگی از دست داده است . او خود را در یک سیاه چال پرتاب می کند تا به فقر و بدبختی خود اتمام دهد اما به جای اتمام او از خواب بیدار می شود و کل حافظه خود را از دست داده است . شما از طریق جهان انتزاعی از سکوت خواب برای پیدا کردن بسیاری از دلایل سفر می کنید .

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 2648
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Command & Conquer 3 Kanes Wrath

بازی Command & Conquer 3 Kanes Wrath در سبک استراتژی Real Time می باشد که توسط استودیو EA Los Angeles ساخته شده است و توسط استودیو SEGA برای PC منتشر شده است . این نسخه از بازی به صورت پکی جدا از نسخه شماره سه این بازی می باشد که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است . خط داستانی بخش تک نفره مابین اتمام Tiberian Sun و شروع Tiberiam Wars می باشد . در Act شماره یک بازی که بلافاصله بعد از Tiberian Sun می باشد . Kane وارد یک پناهگاه زیر زمینی می شود تا جراحتی که بر صورتش وارد شده بهبود بخشد . او به LEGION دستور می دهد تا تا به منطقه حمله کرده و نیروهای GDI را بیرون کرده و به یاران و متحدان Kane اضافه کند . بعد از موفقیت در این مرحله کین به بازیکن را در جریان نقشه ی بزرگ خود به نام Nod قرار می دهد سبک گیم پلی بازی Command & Conquer 3 Kanes Wrath به صورت Risk-Like می باشد که بازیکنان از پایه مقر خود را ساخته و سپس حمله می کنند . مبارزات این نسخه بین دو گروه بوده که می توان به صورت یک سنتی در این سری از بازی ها انجام داد و یا خود کامپیوتر به صورت اتوماتیک نوع قدرت را مشخص می کند.

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 1489
نویسنده : داني

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

|افزونه ی HD بازی HD.Texture.Pack.Addon-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,