پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود مجموعه کالکشن بازی Assassin Creed برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 2023
نویسنده : داني
دانلود مجموعه کالکشن بازی Assassin’s Creed کشیش قاتل برای کامپیوتر
 

 

مجموعه بازی در نظر گرفته شده از مجموعه کامل بازی های Assassin’s Creed از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۲ می باشد . مجموعه در نظر گرفته شده مناسب برای دستگاه های pc می باشد . با عرضه اولین نسخه بازی در سال ۲۰۰۶ تحول عظیمی در صنعت بازی رخ داد و توجه بازیکنان زیادی به سمت این بازی جلب شد . داستان بازی به دوران ۱۴۶۸ باز میگردد . شخصیت اصلی بازی که با اسم Ezio است در یک خانواده اجدادی به دنیا آمده و درگیری بین کشورها در بزرگ سالی Ezio باعث شد Ezio وارد میدان جنگ بشود . شخصیت بازی سعی میکند توطیه که علیه خانوادش توسط دشمن در حال شکل گیری می باشد از بین ببرد . یکی از شخصیت های مهم در بازی Carno Grimaldi نام دارد . Carno Grimaldi کسی است که قدرت زیادی در شهر ونیز را دارا می باشد که توسط محافظین قدرتمند از جانش حفاظت میکند و شخصیت بازی سعی در نابود کردن آن میکند . Ezio آیا موفق میشود تا از همه محافظین عبور کند ؟

DLC های افزوده شده در بازی باعث اضافه شدن قسمت های جدید و ماموریت جدید بازی میشود . کاربر را به سمت و سوی ادامه دادن بازی سوق میدهد . گرافیک بازی از محیط سه بعدی و گرافیک چشم گیری استفاده کرده . سازندگان بازی جلوه های ویژه در بازی را در هر سری جدیدتر با کیفیت بالاتر ارائه داده اند . کنترل بازی توسط کلید های میانبر و موس امکان پذیر می باشد که با توجه و تنظیمات دستی قایل تغییر می باشد .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , پکیج بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پکیج بازیها ,



دانلود مجموعه بازی های ندای وظیفه
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 3036
نویسنده : داني
 
دانلود Call Of Duty Collection مجموعه بازی های ندای وظیفه کال آو دیوتی برای کامپیوتر
 

 

«ندای وظیفه Call of Duty» را همه اهالی بازی های کامپیوتری می شناسند. بیشتر کسانی که می خواهند گیمر حرفه ای شوند ، اولین بازی هایشان از مجموعه Call of Duty است. همیشه در لیست فروش بازی ها در کشورهای گوناگون ، یکی دو بازی از Call of Duty به چشم می خورد. حتی غیرحرفه ای ها هم ناخواسته انتخابشان برای بازی های کامپیوتری یکی از ندای وظیفه هاست. تا به الان حدود ۸-۹ بازی از مجموعه ندای وظیفه منتشر شده است. بازی هایی با محیط ها ، موضوعات و گیم پلی هایی منحصر به فرد

 

اولین بازی در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. داستان بازی های ۱ تا ۳ درباره جنگ جهانی دوم بود. البته باید گفت که Call of Duty 3 تنها برای کنسول ها منتشر شد و نسخه ای برای کامپیوتر توسط اکتیویژن عرضه نشد.

از ندای وظیفه ۴ Modern Warfare بود که جنگ های جدید هم اضافه شدند. داستان این بازی بیشتر در عراق و روسیه جریان دارد. نسخه دوم Modern Warfare 2 نقدهای مثبت فراوانی به همراه داشت. به طوری که این بازی در خیلی از کشورها جز پرفروش ترین بازی های سال قرار گرفتند. انفجارها بسیار طبیعی بوده و بازیکن می توانست بیشتر سلاح ها و وسائل نقلیه را هدایت کند.

خط داستانی در Call of Duty: Black Ops بیشتر درباره جنگ سرد و مناقشات آمریکا و شوروی است. این بازی از نسخه قبل ندای وظیفه فروش بیشتری کرد و طبق گزارشات سایت های منتقد بازی ، پرفروش ترین بازی در تمام جهان لقب گرفت.

داستان Call of Duty: Black Ops 2 در آینده می گذرد. سلاح های جدید و فلش بک هایی به گذشته داستان را تشکیل می دهد.


:: موضوعات مرتبط: پکیج بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پکیج بازی ها ,



دانلود بازی Far Cry 4 برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 2602
نویسنده : داني

بالاخره امروز نسخه معتبر بازی Far Cry 4 برای PC منتشر شد. بازی فار کرای 4 را کمپانی بزرگ و نام آشنای Ubisoft برای کامپیوتر عرضه کرده است. عنوان Far Cry همیشه یکی ار فارنچایزهای بزرگ یوبی سافت بوده و هست و از اولین نسخه ای که تا به حال منتشر شده است،  ما هر سال شاهد پیشرفت گیم پلی ، تغییرات گیمر پسند و گرافیک بیشتر آن بوده ایم. این فرانچایز یکی از بازی های پرطرف دار سبکاکشن شوتر اول شخص است. در بازی گریه دور 4 شما در نقش پسرکی جوان به نام Ajay Ghaleهستید، که مادر آجای توصیه کرده است که خاکستر سوزانده شده جسدش را پس از مرگ به سرزمین مادری اش ببرد و آن جا پحش نماید. اما این سرزمین کجاست؟ بله این سرزمین کشوری در دامنه کوه های سربه فلک کشیده هیمالیا است و Kyrat نام دارد، Kyrat حاکمی بسیار مستبد دارد، که فرمانبرداری از خود را فقط با زور و خشونت به مردم تحمیل می کند. الان Ajay نمی داند، که میخواهد پای به چه مکان خطرناکی باید بگذارد. او به محض ورود به Kyrat متوجه نابسامانی ها ، هرج و مرج و خطرناک بودن محیط می شود. ajay بایدبرای برآورده کردن رویای مادرش پای در میان مردم این منطقه از هیمالیا بگذارد. مردمی که تعصب ، خصلت وحشی گری و خونریز بودنشان موج می زند.Far Cry 4 واقعا از نظر گرافیک و تغییرات گیم پلی بازی بسیار موفق عمل کرده است و انگار که Ubisoft آمده است تا شاهکار جدیدی را خلق کند.

 

FAR CRY 4 SKIDROW

 
 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Escape Dead Island برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 1461
نویسنده : داني

بازی Escape Dead Island برای PC هم امروز توسط کمپانی بزرگ Deep Silver انتشار یافت. شاید شما در نگاه اول به اسم بازی فکر کنید، که این بازی نسخه جدیدی از بازی Dead Island 2013 است، اما باید بگویم ، که این بازی هیچ ربطی به بازی جزیره مردگان ندارد و کلا خط داستانی متفاوتی با آن ها دارد. داستان بازی فرار از جزیره مردگان در مورد فردی به نام Cliff Calo است، که به جزیره Banoi مسافرت می کند و اما در راه یفر به جزیره بر اثر اتفاقی پای به جزیره Narapela میگذارد. Cliff به محض ورود به جزیره دچار بهت شدیدی می شود ، زیرا اوضاع بسیار اشفته ای را رویت می کند و انگار که جزیره را تعدادی به قتل گاه ساکنان آن مبدل کرده اند و همه جا پر از جسد و خون است. Cliff پس مدتی گشت در جزیره متوجه می شود که اهالی جزیره تبدیل به زامبی های خونخواری شده اند و تنها عده ای جان سالم به در برده اند. این زامبی جندش آور همه جای جزیره را به تصرف خود درآوره اند. Ciliff دیگر راهی برای بازگشت ندارد و باید منبع این اوضاع نابه سامان را کشف کند و به دنبال آدم های سالم بگردد و گرنه جان سالم به در نمی برد.

 

Escape Dead Island FLT

 
 
 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید وکم حجم ,



بازدید : 2701
نویسنده : داني

Square Enix، ناشر بازی Sleeping Dogs، تصاویر جدیدی از محتوای افزایشی free-to-play این بازی که Triad Wars نام دارد منتشر کرد.

Triad Wars توسط استودیو United Front Games و در سبک MMO – Massive Multiplayer Online ساخته شده است. تصاویر منتشر شده از این بازی نشان می دهد که این استودیو برای این عنوان free-to-play ارزش ساخت زیادی قائل شده است و از نظر گرافیکی بازی را در کیفیت قابل قبولی قرار داده است که چشم نواز بودن تصاویر این موضوع را تأیید می کنند.

تاکنون اطلاعات زیادی از Triad Wars منتشر نشده است و با توجه به اطلاعاتی که Square Enix تاکنون از این عنوان در اختیار طرفداران خود قرار داده است، تاریخ عرضه بازی سال ۲۰۱۵ و پلتفرم مقصد بازی نیز PC می باشد.

تصاویر منتشر شده از Sleeping Dogs: Triad Wars به صورت زیر می باشند. برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ بر روی آن ها کلیک نمایید.در ادامه مطلب

tw_screenshot_3

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



بازدید : 1708
نویسنده : داني

کاربران و بازیبان Counter-strike: Global Offensive از هم اکنون می توانند نقشه های مختلف جدید را تجربه کنند و به مراحل Campaign و محتویات جدید دریافت کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

Operation Vanguard برای The Counter-strike: Global Offensive تنها ۶ دلار برای شما خرج بر خواهد داشت. با خرید این بسته، دسترسی به Operation Campaigns به شما داده خواهد شد. این مراحل پس از اتمام به شما Operation Vanguard  و یا اسلحه هایی را ارائه می کنند.

همچنین قادر خواهید بود که هر هفته دو مرحله را تجربه کنید و این در حالی است که Campaign نیز هر هفته مراحلی را خواهد داشت. هر چه در این Campaignها امتیاز بیشتری جمع کنید، بیش از پیش خواهید توانست سکه  Operation Vanguard Challenge خود را آپگرید کنید و به نظر به آن ها نیاز خواهید داشت.

counter-strike_global_offensive1

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



Mass Effect بعدی با Frostbite 3
نوشته شده در جمعه 23 آبان 1393
بازدید : 1746
نویسنده : داني

تغییر موتور Dragon Age: Inquisition به Frostbite 3، باعث شد که سازندگان بسیار از سیستم های بازی را از اول بسازند. با این حال، در مصاحبه ای با تهیه کننده Dragon Age، آقای Cameron Lee، مشخص شد که بنیان هایی که استودیو در حال ساخت آن ها هست، زمینه لازم برای بازی های بعدی از جمله Mass Effect را فراهم خواهند کرد. 

پس از اینکه از او در مورد حرکت به سوی موتور Frostbite 3 سوال شد، Lee اعلام کرد که به نظر او ساخت یک بازی جدید همواره سخت است، اما دشواری زمانی افزایش می یابد که این بازی با استفاده از موتور جدید ساخته شود. همچنین چالش ساخت بازی برای سخت افزارهای نسل بعد هم وجود دارد. پس از بیان اینکه موتور Frostbite 3، به خصوص در ساخت جلوه های بصری، فوق العاده است، Lee قبول می کند که برای شکل دادن به ابزارهای این موتور به منظور استفاده در سبک RPG، آن ها بسیار تلاش کرده اند. در ابتدا این موتور برای عناوین شوتر طراحی شده است. بهمین دلیل، BioWare باید ابزارهای جدیدی برای هر سیستم نقش آفرینی که Dragon Age: Inquisition استفاده می کند، در Frostbite 3 ایجاد کند. همه چیز از سیستم های مبارزه، آمار و موجودی باید از ابندا ساخته شوند. در مورد کارهایی که برای استفاده از Frostbite در عناوین RPG انجام شده، Lee می گوید:

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



بازدید : 1323
نویسنده : داني

امروز شرکت Capcom سه ویدئو جدید را از گیم پلی Resident Evil: Revelations 2 منتشر کرده است که به کنترل شخصیت، حرکت و انواع حملات تمرکز دارد. اگر دوست دارید که از گیم پلی بازی نامبرده بیشتر بدانید، پس تماشای ویدئوهای مذکور را از دست ندهید.

در بخش داستانی بازی Resident Evil: Revelations 2، شما شاهد بازگشت شخصیت Claire Redfield خواهید بود که از وقایع شوم Raccoon City جان سالم به در برده و هم اکنون برای یک سازمان مبارزه با بیوتروریسم، تحت عنوان Terra Save فعالیت می کند. Moira Burton به عنوان دختر Barry Burton نیز حضور دارد. این دو شخصیت طی حمله یک گروه ناشناس به Terra Save بی هوش شده و پس از بیداری خود را در یک جزیره می یابند.حال Moira و Claire با دشمنانی به نام Afflicted مواجه هستند و باید سعی کنند که از اینجا فرار کنند.

Resident Evil: Revelations 2 در اوایل سال ۲۰۱۵ برای PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر می شود.

294jthe

 

ویدئو ۱ – حرکت

 

 

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

ویدئو ۲ – کنترل ها و هدایت در منوها

 

 

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

ویدئو ۳ – حملات

 

 

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



دانلود بازی Assassin’s Creed: Unity برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 22 آبان 1393
بازدید : 1873
نویسنده : داني

م.
Assassin's Creed Unity PC

بازی Assassin’s Creed: Unity برای PC توسط شرکت پر آوازه ی Ubisoft منتشر گردید. این بار دیگر یوبی سافت تصمیم گرفته است که یک تحول عظیم در سری کیش قاتلان به وجود آورد و اشتباهات خود را در گذشته جبران کند. بازی اساسینز کرید: یونیتی دارای سبک اکشن و ماجرایی است. این بار داستان این بازی بعد از سفر به جاهایی مانند استانبول، آمریکا، رم و … تصمیم گرفته است به فرانسه بیاید. حال شما نقش شخصیتی به نام Arno Dorian را دارید، که برای رسیدن به رستگاری تلاش می کند. بازی مانند قبل در زمان قدیم و مدرن پیگیری می شود و هرکدام داستان مجزایی دارند. بعد از مرگ دزموند مایلز و عرضه ی نسخه چهارم این بازی یعنی Assassin’s Creed IV Black Flag بازهم هم Ubisoft نمی خواهد داستان بعد از دزموند را فاش کند، همان طور هم که انتظار میرفت آرنو از نسل دزموند نمی باشد. یوبیسافت وعده های بسیاری در این بازی داده است، باید ببینیم که توانسته است این فرانچایز را دوباره به دوران اوج خود برگرداند و یا باز هم این سری به افت خود ادامه می دهد و سازنده ی بازی دروغی بزرگ به بازیبازها گفته است.

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی Enemy Front برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 22 آبان 1393
بازدید : 1985
نویسنده : داني

بازی Enemy Front برای PC توسط کمپانی CI Games منتشر شد. بازی مقابل دشمن یک بازی اکشن اول شخص شوتر است. بازی Enemy Front سه سال قبل برای معرفی شد و همه منتقدان و بازیسازان از این گیم انتظار نمرات خیره کننده ای دارند. داستان بازی انمی فرونت در جریان جنگ جهانی رخ میدهد و شما در این بازی در نقش خبرنگار آمریکایی به نام Robert Hawkins هستید ، که باید عملیات های سریع و ضربتی ، ماموریت های خرابکارانه و جاسوسی در جبهه مقابل دشمن انجام دهید و این عملیات را با وجود سختی هایش به سرانجام برسانید. رابرت هاوکینز به همراه نیروهای مقاومت در جنگ جهانی دوم در جبهه مقابل دشمن گرفتار شده اند و الان تنها راه نجات رودرویی و درگیری با دشمن نازی است.
ENEMY FRONT PC Game

Hawkins در طی یک از عملیات ها با گروهبانی انگلیسی و یک زن مبارز فرانسوی آشنا میشود. این بازی جنایت های نیروهای نازی در اروپا را به نمایش میگذارد  و اکثر نبردها در محدوده لهستان و نروژ رخ میدهد و محدود جنگ ها بیشتر معطوف به ورشو است. وقایع بازی  همین چند ساله جنگ را بازگو می کند و وقایع مهم تلاش و جستجو در راستای حوادثی است که در Wolfs Lair به وقوع میپوندد و عملیات های برای بر ملا کردن Enigma Code خواهد بود.

 

شما در بازی شاهد نبردهای تاریخی از فرانسه تا برلین خواهید بود که عملیات های این جنگ ها در آن محدوده منجر به کشف یک پایگاه اسلحه های مخفی میشود و یک سلاح هولناک در این پایگاه نگه داری میشود که همین سلاح در نهایت  ممکن است موجب پیروزی نازی ها در جنگ شود، پس باید این سلاح را در بازی نابود کرد و از کشتار سربازان اروپایی به دست نازی ها جلوگیری کرد. از ویژگی های بارز این بازی جنگی اکشن ، وجود میدان های شبیه سازی کاملا واقعی ،موجود بودن اسلحه های مهلک و کشنده ، میدان های انهدام ، تاکتیک های نظامی متفاوت و بهره گیری از موتور گرافیکی CryEngine 3 است، که گیم پلی بازی و گرافیک آن را در حد اعلایی قرار داده است. 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,