پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1693
نویسنده : داني

دانلود بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World

بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World یک جهان ساخته شده با جزئیات فراوان می باشد و شامل زمین های متعدد می باشد که در هیچ بازی دیده نمی شود . هر قسمت از این زمین ها خصوصیات و آب و هوای مخصوص به خود را دارد . هر تکه از این جهان توسط اربابانی کنترل می شود کسانی که کم کم فنا نا پذیر شده و از دید افراد فنا پذیر همانند خدا هستند . شما در بازی نقش یک رهبر را دارید که باید منطقه خود را در دست گرفته و آن را به سوی پیشرفت سوق دهید . انتخاب با شماست که شهر را به سوی پیشرفت مثبت سوق دهید و یا سرزمینی از استبداد نمایید . بازی اربابان جهان شکسته یک بازی فانتزی می باشد که گیم پلی استراتژیک دارد و تصمیمات شما تاثیر مستقیمی با پیشرفت جهان شما و حتی نقش به سزایی در پیروزی در نبرد دارد .

 

ویژگی های کلیدی بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World :

- توازن بین المان های استراتژی همراه با نقش آفرینی

- نقش آفرینی عظیم در یک دنیای بزرگ

- وجود تدابیر و روش های متنوع برای جنگ

- دارای داستان جذاب و غیر خطی

- دارای یک محیط فانتزی

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 2288
نویسنده : داني

دانلود بازی The Typing Of The Dead Overkill 2014 برای کامپیوتر

 

بازی The Typing Of The Dead Overkill 2014 تایپ مردگان یک بازی اکشن دیوانه کننده و بسیار ترسناک واز سری بازیهای افسانه ای و زیبای خانه مردگان ( House of Dead ) می باشد . بازی The Typing Of The Dead Overkill با موتور بازی منحصر به فرد خود توانسته برای خود جایی در بین طرفداران بازیهای اکشن و ترسناک دست و پا کند . بازی در منطقه ای فرعی و کنار رودخانه شروع می شود که توسط زامبی ها اشغال شده است . در طول ۹ فصل شما به طرز خستگی ناپذیری باید با مردگام مقابله کنید . در کنار مبارزات و نجات دوستانتان باید علت این معضل وحشتناک را نیز بیابید . یکی از ویژگی های اصلی بازی تایپ مردگان این است که به جای استفاده از انواع سلاح شما باید از صفحه کلید ( کیبورد ) و تایپ کردن برای از بین بردن این موجودات پلید استفاده کنید .

سیستم مورد نیاز بازی The Typing Of The Dead Overkill 2014 :

پردازنده : ۲ گیگاهرز ۲ هسته ای

حافظه : ۲ گیگاهرز

سیستم عامل : ویندوز ۷ ، ۸ و ۸.۱

کارت گرافیک : رادئون اچ دی ۶۴۵۰ ، جی فورس جی تی ۲۲۰ و اینتل اچ دی ۳۰۰۰ به بالا

فصای خالی روی هارد : ۱۰ گیگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی بر فراز ابرها برای کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 30 فروردين 1393
بازدید : 1576
نویسنده : داني

دانلود بازی کامپیوتر Cloudbuilt بر فراز ابرها

بازی کامپیوتر Cloudbuilt بر فراز ابرها یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Coilworks طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Rising Star Games آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . یک زن جوان , جهانی مرموز با ابرهای تیره در آسمان … به جهان Cloudbuilt خوش آمدید . این بازی نیاز به فکر کردن سریع و عکس العمل های فوق العاده نسبت به موقعیت های مختلف دارد و شما باید با پشت سرگذاشتن خرابه هایی که بر فراز ابرها قرار دارد راه خود را ادامه دهید . سرعت , دقت و آزدی عمل , استفاده از قدرت موشکی و بازی با قوانین فیزیک برای رهایی از مرگ , گرافیک کارتونی بازی , روایت داستانی جالب در ۷ جهان ناشناخته , گول زدن ربات های دشمن و رسیدن به مرحله نهایی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . هر مرحله ویژگی های منحصر به فرد و اسراری برای کشف را داراست و می تواند شما را به چالش بکشد . لازم به ذکر است این بازی توانسته از سایت Eurogamer امتیاز ۸ از ۱۰ را کسب کند .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1639
نویسنده : داني

دانلود بازی Aliens versus Predator Classic 2000 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Aliens versus Predator Classic 2000 بیگانگان دربرابر شکارچیان کلاسیک ۲۰۰۰ یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۰ کمپانی Fox Interactive آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . این بازی در اصل نسخه بهبود یافته نسخه Alien Versus Predator Gold Edition بود که ویژگی های استعمار دریایی , مبارزه با بیگانگان و بازی به صورت تکنفره را شامل می شود . این بازی برای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ تاپ های مدرنی که از DirectX 9.0c بهره می بردند , بهینه سازی شده بود . سه گونه وحشی در جهان وجود دارند که تشنه به خون یکدیگر بوده و تنها برای زنده ماندن خود تلاش می کنند . شما باید یک گروه را انتخاب کنید . تفنگداران دریایی , درندگان و یا بیگانه . مبارزات در محیط هاب مختلفی از جمله سفینه های فضایی و ایستگاه های فضایی رخ می دهد . به دست آوردن پاداش پس از پشت سر گذاشتن مراحل , حالت های جذاب زد و خورد با موجودات عجیب , توانایی های منحصر به فرد هر شخصیت و وجود سلاح های متنوع و پیشرفته و موسیقی متن خارق العاده بازی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . یک حرکت اشتباه ممکن است شما را از شکارچی به شکار تبدیل کند , پس بسیار مراقب باشید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 2631
نویسنده : داني
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال

مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال حرفه ای که با نام اختصاری PES نیز شناخته می شود , یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار سبک شبیه ساز فوتبال است که توسط کمپانی مشهور Konami طراحی و ساخته شده و از سال ۲۰۰۱ تا به امروز , هر سال نسخه ای از آن را برای طرفداران و عاشقان فوتبال به بازار عرضه شده است . این سری از بازی های در ابتدای راه خود زیر نظر و راهنمایی شخصی به نام Shingo Takatsuka تولید میشد . هر ساله بازی در اواخر ماه سپتامبر و یا اوایل اکتبر با دو نام متفاوت World Soccer Winning Eleven در ژاپن و Pro Evolution Soccer در سایر کشورها به بازار عرضه می گردد . نسخه ژاپنی مخصوص کشور ژاپن است که شامل لیگ محلی نیز می باشد . PES زمانی فعالیت های خود را به طور حرفه ای شروع کرده بود که سال ها قبل کمپانی FIFA نسخه های دیگری از شبیه ساز فوتبال را به بازار عرضه کرده بود ولی به مرور با استفاده از نوآوری در بازی های خود توانست گوی سبقت را از حریف قدیمی خود برباید و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و طرفداران بسیاری برای خود پیدا کند . تا به امروز ۱۳ نسخه از این بازی زیبا ساخته و به بازار عرضه شده است که پر فروشترین آنها Pro Evolution Soccer 2012 است که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۸۱.۶۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت و توانست به عنوان یکی از پرفروشترین بازی های سال دست یابد . به تدریج با پیشرفت در تکنولوژی , گرافیک بازی بهبود پیدا کرد و با ظهور اسطوره هایی مانند کریستیانو رونالدو که چند سالی است تصویر او بر روی کاور بازی نقش می بندد , PES توانست هوادارن خود را راضی و خشنود نگه دارد . همانطور که گفته شد تا امروز کمپانی بزرگ Konami سیزده عنوان بازی با نام Pro Evolution Soccer وارد بازار کرده است که به اختصار به تاریخچه هر کدام از آنها می پردازیم .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلودبازی های PS3 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی شبیه ساز حرفه ای شهرسازی برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 5698
نویسنده : داني

دانلود بازی کامپیوتر SimCity شبیه ساز حرفه ای شهرسازی

بازی کامپیوتر SimCity شبیه ساز حرفه ای شهرسازی یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط Maxis طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts به تازگی نسخه آفلاین آن را به بازار عرضه کرده است . این بازی جز اولین بازی های شبیه ساز است که توانست تحول بزرگی را در این ژانر به وجود آورد . یکی از ویژگی های این نسخه , آنلاین بودن آن بود که با آپدیتی که جدیدا برای آن منتشر شده است , این امکان را به پلیر می دهد تا به صورت آفلاین نیز به بازی بپردازد . در این بازی شما به عنوان یک شهردار می توانید شهر رویایی خود را بسازید . وجود المان ها و تغییراات اساسی که در بازی اعمال شده , باعث شده است تا این بازی به یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تبدیل گردد . یک جامعه بزرگ با سلایقی متفاوت در اختیار شما خواهد بود و شما باید به عنوان یک شهردار زیرک و باهوش با انتخاب بهترین استراتژی ها همه را راضی نگهدارید . وجود منابع نفتی و سوخت های فسیلی از اهمیت بسیار بالایی در بازی برخوردار هستند و برای رسیدن شما به امپراطوری خود کمکتان می کنند . اما بازی به همینجا ختم نمی شود , شما برای اینکه بتوانید جمعیت خود را حفظ کنید باید مراکز تجاری , مناطق مسکونی و تفریحی را در شهر به وجود آورید . هرچه شهر خود را گسترش دهید , مشکلاتی که با آن روبرو خواهید شد نیز افزایش می باید . محیط بازی بسیار بزرگ است و دیگر از المان های کنترلی پیچیده خبری نیست . وجود رابط کاربری ساده این امکان را به پلیر می دهد تا تنها با استفاده از چند کلیک , هرچیزی را که مد نظر دارد را بسازد . اگر دچا بحران اقتصادی شدید , اصلا نگران نباشیبد زیرا بازی به شما کمک خواهد کرد . اگر شهر شما دچار برشکستگی شود , بازی این کمک را به شما می کند تا بار دیگر بر روی پاهای خود بایستید و شهر خود را یکبار دیگر بسازید . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی GlassBox استفاده شده است که قدرت خارق العاده را به این بازی بخشیده . همچنین گرافیک خیره کننده ای را نیز به نمایش می گذارد و انیمیشن های عالی و اتفاقاتی که به صورت Real Time در بازی رخ می دهد را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد . تلفیق صداگذاری بازی با این ویژگی های باعث شده این بازی به یکی از جذابترین بازی ها تبدیل گردد . در بازی لایه های صوتی متفاوتی وجود دارد که بر اساس نزدیگی یا دور بودن به منابع مختلف , صداها تغییر می کند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1731
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر IHF Handball Challenge 14 مسابقات هندبال 2014
بازی کامپیوتر IHF Handball Challenge 14 مسابقات هندبال ۲۰۱۴ یکی از بازی های سبک شبیه ساز ورزشی است که توسط Neutron Games GmbH طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز توسط کمپانی Plug In Digital و Bigben Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . هندبال ورزشی گروهی است که از دو تیم شرکت کننده ، هر تیم از هفت بازیکن تشکیل می شود . از این هفت بازیکن یک نفر به عنوان سنگربان است . در ورزش هندبال بازیکنان برای کسب امتیاز باید توپ را درون دروازه حریف جای دهند . در این ورزش از دست برای پاس دادن و شوت کردن استفاده می کنند . در هندبال تیمی برنده ‌است که تعداد گل بیشتری زده باشد . این بازی در سال ۱۹۲۰ میلادی ابداع گردید و مدت استاندارد بازی هندبال دو نیمه ۳۰ دقیقه‌ است . به تازگی نسخه ای از این بازی زیبا و جذاب منتشر شده است که بیش از ۱۲۰ تیم رسمی از ۳ لیگ معتبر فرانسه , آلمان و اسپانیا را شامل می شود . تجربه یک مسابقه پرهیجان را با این بازی تجربه کنید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا بازیکنان خود را با توجه به استراتژی که در ذهن دارید بچینید و با استفاده از حالت های مختلف پاس و حرکات متفاوت دفاعی از گل زدن حریف جلوگیری کنید . بازی با لیگ کلاسیک , نگاهی بر نقش از بهترین بازیکنان در جهان از جمله لوک Abalo و دومینیک کلاین , چیدن حالات دفاع و حمله و نمایش حرکات آهسته تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه است .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1615
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار
بازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Blackpowder Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی شما را با خود به دنیایی جدید در اوایل قرن ۱۷ می برد . سال ۱۶۰۴ است و شما به عنوان یک مبارز از انگلستان به سمت سواحل ویرجینیا برای پیوستن به یک گروهی مبارز , راهی سفر می شوید . ولی وقتی به آنجا می رسید با فاجعه ای روبرو می گردید . ارواح و جادوهای شیطانی سرزمین ها را به تسخیر خود درآورده اند و باعث شده اند تا مردم و قبایلی که در آنجا زندگی می کردند , به مناطق امنی کوچ کنند . در راه با نشانه ها و سرنخ های مهمی روبرو می شوید که باید با کنار هم قرار دادن آنها و با استفاده از هوش و ذکاوت خود , معماها و چالش هایی که در طول بازی با آن مواجه می شوید را پشت سر بگذارید . بازی درای یک جهان بزرگ و محیطی باز است و این امکان را به پلیر می دهد تا به طور آزادانه به اکتشاف خود بپردازد ولی باید بسیار مراقب باشد زیرا دشمنان و تهدید های بسیاری جان شما را در معرض خطر قرار می دهد . یکی از ویژگی های بازی وجود سلاح های جالب و متنوع قرن ۱۷ از جمله گرز , تیروکمان و muskets است . هرچه به جلو پیش می روید و امتیازات بیشتری کسب می کنید , بازی این اجازه را به شما می دهد تا با خرید سلاح و تجهیزات جدید , خود را به یکی از مرگبارترین شکارچیان تبدیل کنید . فراموش نکنیک که بازی این اجازه را به شما می دهد تا کنتراست صفحه را تغییر دهید و به نوعی بزای را به صورت سیاه و سفید انجام دهید که این ویژگی باعث جذابیت بازی می شود . بازی از گرافیک خوبی نیز برخوردار بوده و می تواند شما را سرگرم کند .
 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی یایبا نینجا گایدن زد برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 3441
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد
بازی کامپیوتر Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص مبارزه ای است که توسط کمپانی های Team Ninja , Spark Unlimited و Comcept طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Tecmo Koei آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . او تنها به فکر انتقام گرفتن است و می داند ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهد . نینجاها متخصص جنگ های غیر متعارف هستند و در مبارزات خود از روش های مرگبار استفاده می کنند . عضویت در گروه های آنها بسیار دشوار بوده و فقط مرگبارترین ها را می پذیرند . برای پایان دادن به دوره های آموزشی خود باید در پایان با یک استاد نینجای واقعی مبارزه کنند که هرکسی از پس این کار بر نخواهد آمد . Yaiba یکی از بزرگترین استادها و صاحب سبک در فنون خود است ولی مردم نظر دیگری داشتند و Ryu Haybusa را برتر از او می پنداشتند . از آنجا که یایبا تحمل توهین را نداشت , تصمیم گرفت تا تمام قبیله خود را قتل عام کند که همین کار را نیز انجام داد .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود مجموعه بازی Thief برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 1466
نویسنده : داني
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Thief سارق
مجموعه بازی کامپیوتر Thief سارق یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Looking Glass Studios , Ion Storm و Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و کمپانی های مشهور Eidos Interactive و Square Enix نیز آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده اند . شاید اگر از بسیاری از گیمرها سوال شود که هنگام شنیدن سبک مخفی کاری به یاد چه بازی می افتند نام بازی هایی مانند Hitman  وSplinter Cell را بر زبان بیاورند ولی غافل از اینکه سابقه سری بازی های سارق بیش از اینهاست . یکی از اساسی ترین بازی هایی که توانست سبک مخفی کاری را متحول کند و هیجان را در رگ های طرفداران این سبک به جریان درآورد , بازی سارق بود که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۸ توانست معنای حقیقی مخفی کاری را به جان پلیرها تزریق کند . بازی که توانست با یک داستان پردازی خوب و شخصیت پردازی مناسب به همراه گیم پلی نو , طرفدارن بسیاری به دست آورد و جایگاه خود را در میان آنها تثبیت کند . تا به امروز ۴ نسخه از این بازی مهیج منتشر شده است که به اختصار به بررسی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . 
 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,