پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2270
نویسنده : داني

                       Red-Orchestra-2-Heroes-of-Stalingrad-2.www.download.ir

بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad یک بازی اول شخص شوتر می باشد که تم جنگ جهانی دوم را دارد . بازی توسط استودیو Tripwire Interactive ساخته شده شده است . وقایع بازی مربوط به نسخه قبل یعنی Red Orchestra: Ostfront 41-45 بوده و تمرکز آن بیشتر بر روی جنگ Stalingrad می باشد . بازی در سال ۲۰۱۱ برای کامپیوتر ساخته شد و ناشر آن هیچ برنامه ای برای آوردن بازی بر روی کنسول ها نداشت و این بازی فقط در انحصار ویندوز ماند . بازی جوخه سرخ ۲ قهرمانان استالینگارد دارای ویژگی های جدید از قبیل سیستم کاورگیری جدید در بازی های اول شخص و تیراندازی از از درون کاور و همچنین سیستم ردیابی و پیشرفت بازیکنان می باشد . بازی دارای گیم پلی واقعی در سبک اول شخص می باشد . اسلحه ها مانند نمونه ی واقعی خود قدرت دارند و با برخورد حتی یک گلوله همانند دنیای واقعی می تواند بازیکنان را از پا درآورد . بازی دارای سیستم سنتی HUD می باشد و بازیکن را مجبور می کند که هر لحظه آمار گلوله خود را داشته باشند و همچنین باید به منابع مهم موجود در بازی دقت کرده و استفاده بهینه از آنها کرد . کاورگیری در بازی نقش مهمی را ایفا می کند از آنجا که بازی شبیه ساز جنگ می باشد در نتیجه باید با یک استراتژی خاص در بازی پیش رفت در غیر این صورت دشمنان به راحتی می توانند شما را از پا درآورند . گرافیک بازی قابل قبول بوده و در مجموع بازی جوخه سرخ ۲ قهرمانان استالینگارد یک بازی خوب بوده که می تواند کسانی را که به بازی هایی با سبک جنگ جها نی علاقه دارند سرگرم نماید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



بازدید : 6210
نویسنده : داني

The-Adventures-of-Tintin-The-Secret-of-the-Unicorn-4.www.Download.ir

بازی The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn که با نام The Adventures of Tintin: The Game در آمریکای شمالی شناخته می شود یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی می باشد که در سال ۲۰۱۱ توسط استودیو Ubisoft Montpellier ساخته و منتشر شد . داستان بازی برگرفته از فیلم انیمیشن به همین نام می باشد و مانند سری کتاب هایش به صورت دنباله دار می باشد . بازی برای کنسول های Nintendo 3DS , Playstation 3 , Xbox 360 , Wii و کامپیوتر منتشر شده است . گیم پلی بازی ماجراهای تن تن راز اسب شاخ دار عمدتا ۲ بعدی شامل حا کردن پازل ها می باشد همچنین مراحل متنوع دیگری هم وجود دارد . در مراحل مربوط به پرواز شما کنترل Beechcraft را در دست می گیرید در بخش مربوط به رانندگی کنترل موتورسیکلت را در دست دارید . بازیکنان در بیشتر مراحل کنترل تن تن را در دست دارند و در چندین مرحله هم شما کنترل Snow را در دست خواهید داشت . در جنگ نهایی هم کنترل کاپیتان هادوک به دست شما سپرده می شود . تن تن در این بازی فقط می تواند از طریق مشت زدن به دشمن ها آسیب رساند و کاپیتان هادوک همچنان می تواند از شمشیر نیز استفاده کند . بازی همچنان شامل بخش CO-Op آفلاین می باشد که داستان آن مربوط به کابوس های کاپیتان هادوک می باشد و می توانید به همراه دوستان خود کنترل هر نفر را دست گرفته و مراحل را به پایان برسانید . این بازی برای کسانی که علاقه مند به سری تن تن می باشند بسیار جذاب بوده و می تواند آنها را سرگرم نماید .

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود مجموعه بازی مافیا برای کامپیوتر
نوشته شده در سه شنبه 6 اسفند 1392
بازدید : 8034
نویسنده : داني

Mafia.6.www.Download.ir

مجموعه بازی کامپیوتر Mafia مافیا یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه گردید . مافیا یا Cosa Nostra در اصل به گروه مخفی خلافکاران سیسیل گفته میشد . در اواسط قرن ۱۹ میلادی به دلیل نارضایتی مردم از حکومت و بی اعتمادی نسبت به قوانین حکومتی , مردم به افراد محلی که بانفوذ و قدرتمند بودند تمایل پیدا کردند و به این ترتیب گروهی با نام مافیا در سیسیل متولد شد و بعدها در شرق ایالات متحده و استرالیا نیز گسترش یافت . مافیا در اصل یک خانواده هستند که هرکدام اداره یک روستا , شهر و یا محله را در دست دارند و معمولا توسط مردی به نام پدرخوانده رهبری می شوند . در کنار رئیس همیشه یک مشاور وجود دارد که او را در گرفتن تصمیمات کمک می کند . در طی این سال ها سران مافیای زیادی نام خود را در بر سر زبان ها انداخته اند ولی به جد می توان گفت تنها یک نفر در ذهن انسان ها باقی مانده و آن هم آل کاپون است . به دلیل چالش برانگیز بودن موضوع مافیا و تبدیل شدن آن به یک چالش مهم , این موضوع به سینما نیز کشیده شد و فیلم های متعددی درباره این موضوع ساخته شده است که می توان به فیلم پدرخوانده اشاره کرد .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Thiefبرای کامپیوتر
نوشته شده در سه شنبه 6 اسفند 1392
بازدید : 2260
نویسنده : داني

Thief.1.www.Download.ir

بازی کامپیوتر ۲۰۱۴ Thief سارق یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است که توانسته تا حد زیادی نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی سارق می باشد و قرار است دوباره جان تازه ای به سبک کلاسیک بازی های مخفی کاری بدهد . در این بازی پلیر کنترل شخصی به نام Garrett گرت را برعهده دارد که یک دزد حرفه ای است و از افراد پولدار و مرفه سرقت می کند . در این نسخه از بازی نیز مانند نسخه های قبلی , بازیکن باید برای انجام ماموریت های خود از قابلیت مخفی کاری بهره ببرد و با چالش های پیش رو مواجه شود ولی گاهی ماموریت ها آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و چاره ای جز درگیری و خشونت برای شما باقی نمی ماند .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,